SPLOŠNA PRAVILA

Upoštevati je potrebno vsa IVAO pravila in predpise.
Vse etape morajo biti odlete na IVAO mreži s pravim vremenom in časom.
Etape morajo biti odletene z normalno hitrostjo simulacije.
Pospešeni leti niso dovoljeni.
Največji dovoljen čas odklopa med etapo je 20 minut.
Načrt poleta mora biti v celoti pravilno izpolnjen v nasprotnem primeru bo etapa zavrnjena.

Paziti je potrebno na pravila letenja, opremo, ICAO kode, ruto, itd.

Največ dve etapi na dan sta lahko odleteni v danem vrstnem redu.
Zaključene etape se morajo vnesti v sistem tur.
Paziti je potrebno na pravilen datum in čas v UTC.
Za pravilno delovanje sistema, se je potrebno prijaviti 6 minut pred predvidenim odhodom in ostati prijavljen 6 minut po prihodu.
Neupoštevanje tega pomeni, da se let ne zabeleži pravilno in etapa ne bo priznana.
Pred letom je potrebno preveriti za nove scenarijev.
Brezplačni scenariji za Slovenijo so na voljo in so obvezni za uporabo zaradi mnogih nadgradenj voznih stez in ploščadi.

OMEJITVE TURE

Etape morajo biti odletene s prisotnostjo Slovenske kontrole zračnega prometa.
Največ osem etap sme biti odletenih brez Slovenske KZP.
Tura spada med profesionalne ture, zato je potrebno načrtovati pravilno ruto in izbrati pravo alternacijo.
Zaradi nepravilne rute bo etapa zavrnjena – preverite z IFPS.
Dovoljeni so trenutni zrakoplovi in tisti iz preteklosti Adria flote.
Letala kot A319, CRJ900, CRJ700, CRJ200, A320, B737, DC9.
Vojaški, bojni in nadzvočni zrakoplovi niso dovoljeni.
Največja dovoljena hitrost je Mach .85 in maksimalni nivo leta FL410.
Tura se konča 31. decembra 2019.
V polje ostalih informacij ni potrebno vključiti opombe ture.

Želimo vam obilo veselja in varno preletenih milj!

NAGRADA

Po odleteni celotni turi in zaključenih vseh poročilih o letih, boste dobili značko “Division IFR Tour”.

ETAPE

Leg Departure Arrival Distance ETE Max Speed Max Altitude Documents Charts Stopovers Comments Staff Notes Move
1 LJLJ EKCH 568 01:35 0.85 FL410 VALU3D VALLU DCT LAPNA DCT LOKVU M749 LEMBI L624 HDO DCT LUROS M725 GERGA T239 PEROM T298 MONAK MONA2D – ADR51C
2 EKCH LJLJ 568 01:30 0.85 FL410 SIME7A SIMEG M736 SALLO M44 KOGIM M725 LUROS DCT HDO M725 LANUX DCT RADLY RADL2R – ADR511
3 LJLJ LOWW 142 00:40 0.85 FL410 VALU3D VALLU DCT LAPNA LAPN1W – ADR136
4 LOWW LJLJ 372 00:40 0.85 FL410 RUPE1A RUPET DCT RADLY RADL2R – ADR137
5 LJLJ LSZH 249 01:10 0.85 FL410 GIMI1Z GIMIX DCT ERKIR L608 KPT UL856 NEGRA NEGR1A – ADR31Z
6 LSZH LJLJ 253 01:10 0.85 FL410 DEGE2W DEGES Z2 UMVEG DCT VEKEN Y177 DEGUM DEGU2L – ADR37Z
7 LJLJ EHAM 526 01:40 0.85 FL410 GIMI1Z GIMIX DCT ERKIR L608 KOGOL M726 BESNI DCT MASEK L604 RELBI UL602 RKN RKN2A – ADR3AM
8 EHAM LJLJ 526 01:25 0.85 FL410 REND1P EDUPO UZ738 RIDSU UL607 XEBIX Z2 UMVEG DCT VEKEN Y177 DEGUM DEGU2L – ADR35A
9 LJLJ LFPG 509 01:35 0.85 FL410 GIMI1Z GIMIX DCT ERKIR L608 KPT UL856 RAVED DCT HOC UL856 GIVRI UM982 TINIL TINI8E – ADR322
10 LFPG LJLJ 509 01:30 0.85 FL410 LANV2B LANVI UM164 EPL UN491 DEGES UN871 GAMSA N871 XEBIX Z2 UMVEG DCT VEKEN Y177 DEGUM DEGU2L – ADR323
11 LJLJ LATI 367 00:55 0.85 FL410 SABA1W SABAD DCT NERRA DCT DBK L187 LASTI L607 PETAK PETA2Y – ADR704
12 LATI EDDM 535 01:40 0.85 FL410 INLO2B INLOT L604 RETRA DCT NIK DCT BOSNA DCT RASTA DCT REDBU Q112 NAPSA NAPS2A – ADR712
13 EDDM LJLJ 167 00:40 0.85 FL410 VAVO3E VAVOR UM867 VAROB DCT LUMUS LUMU1R – ADR9L
14 LJLJ EDDF 328 01:10 0.85 FL410 GIMI1Z GIMIX DCT SIMBA Y700 NENUM T161 PSA PSA25S – ADR6K
15 EDDF LJLJ 328 01:00 0.85 FL410 AKON1F AKONI Z74 HAREM T104 WLD UM867 VAROB DCT LUMUS LUMU1R – ADR7K
16 LJLJ LKPR 232 00:55 0.85 FL410 LUPI1E LUPIX DCT RADLY DCT LANUX L858 VLM VLM2S – ADR568
17 LKPR LJLJ 232 00:50 0.85 FL410 VOZ2A VOZ M725 LANUX DCT RADLY RADL2L – ADR569
18 LJLJ LBSF 429 01:10 0.85 FL410 LUPI1E LUPIX DCT TUVAR DCT NISVA NISV3H – ADR324
19 LBSF LJLJ 429 01:15 0.85 FL410 OGOT1T OGOTA T228 UTEKA DCT TUVAR DCT MAGAM MAGA1R – ADR325
Total Distance: 7269    Total Estimated Time: 22:30

POROČANJE – TOUR REPORTING SYSTEM